FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
...za to, żeby ta mała nie została w moim idealnym świecie, ani minuty dłużej.
— Ambar podczas wznoszenia toastu Odc. 2

Ámbar Smith (dopuszczalne: Ambar Smith) - Główna bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Jej rodzice z powodu pracy ciągle podróżują, przez co mieszka u swojej matki chrzestnej, Sharon Benson. Prawdopodobnie Luna Valente jest jej kuzynką.

Charakter

Ámbar to typowy czarny charakter. Jest dumna i nienawidzi, gdy coś nie idzie po jej myśli, zawsze stara się być najlepsza i zrobi wszystko, by tak pozostało. Jest próżna, ale także przebiegła i inteligentna. Za pomocą intryg i podstępów będzie niszczyć każdą przeszkodę, która stanie jej na drodze. Można ją nazwać dwulicową, gdyż mimo swojej nienawiści i niechęci do niektórych osób, zawsze stara się grać grzeczną i niewinną osobę. Jest dobrą aktorką.

Wygląd

Dziewczyna jest wysoką i szczupłą blondynką z szaro-zielonymi oczami. Ma bardzo wyraziste rysy twarzy, co nadaje jej władczego charakteru. Ubiera się w dopasowane kolorystycznie komplety, a całość uzupełnia również dobrany makijaż. Na prawym boku ma znamię w kształcie gwiazdy.

Relacje

Luna Valente

Ámbar podaje się za przyjaciółkę Luny, którą w rzeczywistości wcale nie jest. Na każdym kroku próbuje zaszkodzić brunetce i tylko czeka, aż podwinie jej się noga. Uważa, iż Luna wtargnęła do jej życia i próbuje zająć jej miejsce.

Matteo Balsano

Matteo to chłopak Ámbar, dziewczyna jest o niego bardzo zazdrosna. Mimo tego ich relacja jest głównie na pokaz, blondynka wie, że nie może pozwolić, by byle kto odebrał jej chłopaka, ani żeby on z nią zerwał, gdyż ucierpiałaby jej reputacja. Według większości, jak i również nich tworzą idealną parę.W końcu Matteo nie wytrzymuje zrywa z nią po wspólnym wywiadzie.

Jazmín Gorjesi

Rudowłosa to przyjaciółka Ambar. Razem inspirują się stylem, wrotkami i śpiewem. Jazmin prowadzi z Delfi ''Fab&Chic" (pol. "Styl i Szyk") gdzie umieszczają tam także materiały z blondynką. Rudowłosa jest trochę mało domyślna i wypełnia wszystkie polecenia Ambar, nawet nie dostrzegając jakie problemy mogą z tego wyniknąć.

Delfina Alzamendi

Delfi i Ambar to przyjaciółki, które interesują się stylem, wrotkami i śpiewem. Są to jedyne prawdziwe przyjaciółki szarookiej, ponieważ ta uważa, że może się przyjaźnić tylko z elitą. Delfina czasem nie zgadza się się z czynami blondynki, ponieważ dostrzega ich konsekwencje, ale ostatecznie jest zmuszona jej ustąpić.

Zainteresowania

Ámbar jest utalentowaną wrotkarką, dzięki czemu i "Królową Toru". Dużo czasu spędza na wrotkowisku, ale także i na nauce, ponieważ chce utrzymać swoją pozycję.

Ciekawostki

  • Zrywała z Matteo i schodziła się z nim trzy razy lub więcej.
  • Po prawej stronie talii ma znamię w kształcie gwiazdy, po raz pierwszy ukazujące się w odcinku 21.
  • Jest królową wrotkowiska.
  • Często kłóci się z Luną.
  • W 80 odcinku przeprasza Matteo i Gastona za swoje zachowanie.
  • Zajęła drugie miejsce w konkursie wrotkarskim w Jam&Roller.
  • Jej nazwisko (Smith) znaczy z angielskiego (kowal).

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki