FANDOM

UWAGA!!!
Przed rozpoczęciem edycji

Wraz z wydaniem kolejnych sezonów serialu, zmienił się wygląd stron. Z tego powodu, informujemy, że jeśli chcesz dodać tekst, poprawić błąd, czy zrobić coś innego w zakładkach tabel, skorzystaj z edytora źródłowego. Jeśli nie potrafisz go włączyć, bądź masz problem z edycją w nim, skontaktuj się z administracją, bądź poradź się bardziej doświadczonych użytkowników.

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
...za to, żeby ta mała nie została w moim idealnym świecie, ani minuty dłużej.
— Ambar podczas wznoszenia toastu Odc. 2

Ámbar Smith (dopuszczalne: Ambar Smith) - Główna bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Jej rodzice z powodu pracy ciągle podróżują, przez co mieszka u swojej matki chrzestnej, Sharon Benson. Prawdopodobnie Luna Valente jest jej kuzynką.

Charakter

Ámbar to typowy czarny charakter. Jest dumna i nienawidzi, gdy coś nie idzie po jej myśli, zawsze stara się być najlepsza i zrobi wszystko, by tak pozostało. Jest próżna, ale także przebiegła i inteligentna. Za pomocą intryg i podstępów będzie niszczyć każdą przeszkodę, która stanie jej na drodze. Można ją nazwać dwulicową, gdyż mimo swojej nienawiści i niechęci do niektórych osób, zawsze stara się grać grzeczną i niewinną osobę. Jest dobrą aktorką.

...

Wygląd

Dziewczyna jest wysoką i szczupłą blondynką z szaro-zielonymi oczami. Ma bardzo wyraziste rysy twarzy, co nadaje jej władczego charakteru. Ubiera się w dopasowane kolorystycznie komplety, a całość uzupełnia również dobrany makijaż. Na prawym boku ma znamię w kształcie gwiazdy.

Relacje

Luna Valente

Ámbar podaje się za przyjaciółkę Luny, którą w rzeczywistości wcale nie jest. Na każdym kroku próbuje zaszkodzić brunetce i tylko czeka, aż podwinie jej się noga. Uważa, iż Luna wtargnęła do jej życia i próbuje zająć jej miejsce, dlatego wykorzystuje każdą okazję, by się odegrać. Twierdzi, że to ona jest gwiazdą, i że Luna nie ma prawa tego zmieniać.

...

Matteo Balsano

Matteo to chłopak Ámbar, dziewczyna jest o niego bardzo zazdrosna. Mimo tego ich relacja jest głównie na pokaz, blondynka wie, że nie może pozwolić, by byle kto odebrał jej chłopaka, ani żeby on z nią zerwał, gdyż ucierpiałaby jej reputacja. Według większości, jak i również nich tworzą idealną parę. W końcu Matteo nie wytrzymuje zrywa z nią po wspólnym wywiadzie.

Jazmín Gorjesi

Rudowłosa to przyjaciółka Ambar. Razem inspirują się stylem, wrotkami i śpiewem. Jazmin prowadzi z Delfi ''Fab&Chic" (pol. "Styl i Szyk") gdzie umieszczają tam także materiały z blondynką. Rudowłosa jest trochę mało domyślna i wypełnia wszystkie polecenia Ambar, nawet nie dostrzegając jakie problemy mogą z tego wyniknąć.

Delfina Alzamendi

Delfi i Ambar to przyjaciółki, które interesują się stylem, wrotkami i śpiewem. Są to jedyne prawdziwe przyjaciółki szarookiej, ponieważ ta uważa, że może się przyjaźnić tylko z elitą. Delfina czasem nie zgadza się się z czynami blondynki, ponieważ dostrzega ich konsekwencje, ale ostatecznie jest zmuszona jej ustąpić. Zmienia się to jednak pod koniec 1 sezonu, gdy brunetka wyrzeka się przyjaźni z Ambar, z powodu kłamstwa jakim potraktowała Pedro, by on i dziewczyna nie zbliżyli się do siebie.

Simon Alvarez

W pierwszym sezonie, relacje między chłopakiem, a dziewczyną są neutralne, a nawet negatywne z powodu jego przyjaźni ze znienawidzoną Luną. Wszystkie złe rzeczy jakie mu zrobiła, miały być bezpośrednio wycelowane w tytułową bohaterkę. Mimo to, Ambar nie zwracała uwagi na fakt, że raniła jeszcze jego.

W 2 sezonie ich relacje się ocieplają, a sam Simón, myśląc, że Ámbar zmieniła się na lepsze, zaprzyjaźnia się z nią i zgadza się być jej nauczycielem muzyki na Open Music. W ciągu sezonu stopniowo się zbliżają do siebie i niemal całują w sezonie 2 odc. 51.

Zainteresowania

Ámbar jest utalentowaną wrotkarką, dzięki czemu i "Królową Toru". Dużo czasu spędza na wrotkowisku, ale także i na nauce, ponieważ chce utrzymać swoją pozycję.

Ciekawostki

  • Zrywała z Matteo i schodziła się z nim trzy razy lub więcej.
  • Po prawej stronie talii ma znamię w kształcie gwiazdy, po raz pierwszy ukazujące się w odcinku 21.
  • Jest królową wrotkowiska.
  • Często kłóci się z Luną.
  • W 80 odcinku przeprasza Matteo i Gastona za swoje zachowanie.
  • Zajęła drugie miejsce w konkursie wrotkarskim w Jam&Roller.
  • Jej nazwisko (Smith) znaczy z angielskiego (kowal).
  • W drugim sezonie, Sharon mówi, że jest Sol Benson.
  • W 51 odcinku poznaje swoją matkę.
  • Od 2 sezonu zakochana w Simonie
  • Przyczyniła się do pożaru w Jam & Roller.
  • Wspólniczka rozbicia kryształowej wrotki Julianny.
  • Tak naprawdę Sharon adoptowała Ambar, pomimo, że wszystkim mówiły, że jest jej chrześnicą.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Pozostałe cytaty

Sezon Odc. Tekst Okoliczności
2 57 ''...to sprawia, że czuję się naprawdę dobrze wiedząc, że jesteś przy mnie.'' Ambar do Simóna