FANDOM

Felicyty For now

1 Sezon

"Nie idź za modą, podążaj za emocjami.'Choć przez uczucia robisz same głupoty, a nerwy cię zdradzają, wykorzystaj szanse żeby pogadać z chłopakiem którego lubisz.
#NiewidzialnaNaZawsze
"Rób co Cię fascynuje i trzymaj się tego."
"Nie ważne czy się malujesz. 'Słowa nie potrzebują makijażu. Opisują to, co myślę i czuję, niczego nie ukrywając." #SłowaNiepomalowane
#SłowaNiepomalowane
"Bądź wierny swoim zasadom, a zobaczysz jak otwierają się przed tobą nowe drogi. Nie zawsze ten kto idzie najszybciej, pierwszy przychodzi na metę. Nie tylko w bajkach żółw może wygrać z szybkim zającem. Krocz powoli, lecz stanowczo."
#NoweDrogi #KrokPoKroku
"Nie ważne czy się maluję, moje słowa nie potrzebują makijażu, opisują to co myślę i czuję niczego nie ukrywając."
#SłowaNieumalowane
"Jak dwie dłonie, które się nie stykają, choć są bardzo blisko. Jeśli jesteś w innej tonacji, to może nadszedł moment, żeby zmienić piosenkę."
#ZmieńmyPiosenkę
"Gdy miłość jest w innej tonacji, to żebyś nie wiem jak wysilał głos, żeby ją powtórzyć, nigdy nie zdołasz zaśpiewać tej samej piosenki"
"To już potwierdzone: pasja nie zna granic, to jest jak niewidzialna nić, która prowadzi cię do twoich marzeń. Możesz się zgubić w labiryncie, pomylić się lub wybrać tę najdłuższą drogę, ale ta niewidzialna nić zawsze będzie prowadzić cię do celu."
#NiewidzialnaNić #PasjaBezGranic
"Nie istnieje silniejsza więź, niż prawdziwe połączenie się właśnie z tym czymś, co kocha się najmocniej. Żeby to odnaleźć nie szukaj na zewnątrz, zamknij oczy i uwierz. Czasami trzeba się po prostu odważyć i otworzyć swoje serce na coś, dzięki czemu będziemy naprawdę szczęśliwi."
#OtwórzOczy
"Labirynt luster, niespodziewana ścieżka, spotkanie. Magia dzieje się wtedy, gdy jej się nie spodziewamy."
#DoświadczMagii
"Odnajduje się w twoich rysunkach, ty widzisz mnie w moich słowach. Po co mówić na głos co czujemy, skoro to co nas łączy mówi samo za siebie?"
#NarysujUczucia
"Twój pędzel namalował obraz, który otacza mnie kolorami, a moje słowa wydobyły z ciebie światło. Być może więcej mnie nie narysujesz, ani ja cię nie opiszę, ale lepiej przygotować czyste, niezamalowane płótno i postawić wielokropek. Historia bez zakończenia."
#OtwarteZakończenie #ByćMoże
"W miłości nie ma wzorów, ani teorii, nie ma odległości, ani granic. Każda osoba i każda historia jest wyjątkowa, i wspaniała. Nie trzeba stać twarzą w twarz, aby móc się zobaczyć."
#ZobaczyćSięSercem
"W obliczu trudności ucieczka jest najłatwiejszym rozwiązaniem, ale zanim się ucieknie zawsze można spróbować znaleźć inną drogę."
#NieSchodźZeSwojejDrogi
"Przyjaciółka jest taką osobą, która zawsze jest blisko, która pomaga ci być lepszą osobą i pozbyć się wszelkich lęków."
#PrzyjaciółkiNaZawsze
"Czym jest miłość? Nie poprzestawaj na pytaniu, wyjdź jej na spotkanie, albo nigdy się nie dowiesz."
#PrzeżyjMiłość

Więcej z Fandomu

Losowa wiki