FANDOM

Daniela - chwilowa poboczna postać w serialu, dawna przyjaciółka i dziewczyna Simóna.

Charakter

Danielę można określić mianem manipulantki. Przez cały czas podczas jej występów w odcinkach nie można całkowicie określić kim teraz będzie: troskliwą, miłą znajomą, czy groźną konkurentką. Dzięki swoim umiejętnościom aktorskim potrafi idealnie robić ''dobrą minę do złej gry'' i rozstawiać wszystkich po kątach, tak jak jej pasuje.

Wygląd

Dziewczyna jest dosyć niską ciemną szatynką z wyrazistymi brwiami i równie ciemnymi jak włosy oczami. Dzięki podkręconym końcówkom, jej włosy sięgają niewiele za łopatki, dodatkowo dziewczyna związuje je w kucyk, rzadziej w kok, bądź zostawia rozpuszczone.

Relacje

Simón Alvarez

W serialu dowiadujemy się, że Danielę i Simóna łączyło coś szczególnego już w Meksyku. Niemniej jednak, gdy pojawia się w Jam & Roller od razu obiera sobie za cel bycie jego dziewczyną. Chłopak prawdziwie się w niej zakochuje co prawdopodobnie jest odwzajemnione, jednak dziewczyna wielokrotnie go okłamuje, by jak najbardziej skłócić go z przyjaciółmi i mieć go tylko dla siebie.

Luna Valente

...

Ambar Smith

...

Zainteresowania

Niewiele wiadomo o zainteresowaniach tej postaci, ale z pewnością jest w nich taniec.

Ciekawostki

  • Działając z Ambar ukradła plecak Luny, po to by skopiować klucz do jej szafki z Jam & Roller, skąd wzięła nośnik USB, który Simón powierzył Lunie.
  • Wmówiła Simónowi, że Ramiro ją podrywał.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki