FANDOM

MatteoSpoiler.jpg
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!

Delfina Alzamendi - Główna bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Jest jedną z przyjaciółek Ambar.

Wygląd

Dziewczyna jest szatynką, ma piwne oczy. Ubiera się dość dziewczęco, ale sama przyznała, że woli jeździć na wotkach w spodniach niż sukience.

Charakter

Delfi przypomina nieco Ambar: jest tak samo kapryśna i powierzchowna, aczkolwiek w głębi duszy to dobra i inteligentna dziewczyna, którą da się lubić.Na co dzień spędza czas ze swoją "elitą" i nie zależy jej na bliższych kontaktach z innymi, ale z biegiem czasu bardzo zbliża się do Pedro. Jest trochę zarozumiała, ale nie aż tak jak jej jasnowłosa przyjaciółka. Żyje w cieniu Ambar i często wykonuje jej polecenia, chociaż z czasem nabiera większej odwagi.

Zainteresowania

Jeździ na wrotkach praktycznie w każdej wolnej chwili, ale dość często chodzi w przyjaciółkami na zakupy. Jej ubrania są zawsze na topie, prowadzi również wspólnie z Jazmine bloga o nazwie "Styl i szyk". Na nim opisują wszystkie najnowsze trendy w modzie, a także to co robi Ambar.

Relacje

Gaston

Chłopak bardzo podobał się dziewczynie. Starała się mu zaimponować, ale bezskutecznie. Przez jakiś czas podawała się za FelicityForNow, żeby wzbudzić jego zainteresowanie. Niestety, kłamstwo wyszło na jaw, co ostatecznie przekreśliło jej szansę u niego. Obecnie są przyjaciółmi.

Ambar

Są przyjaciółkami, ale pośród ich trójki, to blondynka jest na najwyższym szczeblu.

Pedro

Pedro zawsze pomaga dziewczynie w nurtujących ją sprawach i zawsze jest gotów ją wysłuchać. Nie podoba mu się to, że przy swoich przyjaciółkach staje się zupełnie inną osobą, niż wtedy, gdy przebywa w jego towarzystwie. Na pytania Jazmin o ich relacje, Delfi uparcie wymiguje się przyjaźnią, ale tak naprawdę darzy chłopaka głębszym uczuciem.

Ciekawostki

  • W okolicach 60 odcinka Pedro i Delfi gotowali razem w Jam&Roller.
  • Aby zbliżyć się do Gastona udawała, że jest FelicityForNow.
  • Tak jak Ambar nie jest przyjaźnie nastawiona do Luny

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki