FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
Wiem, że tam jesteś, w jakimś miejscu, po drugiej stronie ekranu. Pomóż mi w końcu spełnić moje marzenie.
— Wiadomość dla Felicity, którą udostępnił na swoim profilu
Felicity, jesteś tu?...

Nie wychodź, nie chcę na ciebie naciskać i cię do czegoś zmuszać. Jeśli czujesz, że to nie jest ten moment, wolę poczekać... Chcę ci coś dać, a w sumie raczej oddać... Podasz mi dłoń?...

— Gastón, do ukrytej za drzwiami Felicity/Niny

Gastón Perida - Jest uczniem Blake South College. Jest drugim najpopularniejszym chłopcem w szkole i na torze. Jego najlepszym przyjacielem jest Matteo, chłopacy zawsze w trudnych chwilach rozmawiają ze sobą i sobie pomagają, zawsze się wspierają.

Wygląd

Jest wysoki i ma brązowe włosy. Zwykle ubiera dżinsy i bluzę, a do szkoły mundurek. Ma grzywkę zaczesaną do góry i duże piwne oczy.

Charakter

Jest przyjacielski i uprzejmy. Czasem mówi Ninie komplementy i często podnosi ją na duchu. Nie popiera tego jak Ambar i jej koleżanki traktują Felicity. Dogaduje się dobrze ze wszystkimi w Rollerze. Miłość jest dla niego bardzo ważna. Zawsze mówi Matteo żeby walczył o swoje uczucie do Luny. Ma poczucie humoru, które nie raz wydawało się być bardziej zabawne, niż jego specyficzne żarty, mające najczęściej drugie dno, lub podtekst. Można stwierdzić, że jego ulubionym obiektem do żartów jest Matteo, zwłaszcza w pierwszym sezonie, gdy desperacko odpychał od siebie uczucie jakim darzy Lunę.

Zainteresowania

Lubi jeździć na wrotkach i bardzo dobrze to robi. Jest inteligentny, ale nie jest kujonem. Lubi też śpiewać. Na Open Music wykonał piosenki ''Corazón'', ''I'd be crazy'' i ''Prófugos'' we własnej przeróbce (dla Felicity). Chce za wszelką cenę dowiedzieć się kim jest Felicity i w twarz wyznać jej swoje uczucia.

Relacje

Matteo

Przyjaźni się z Matteo. Są dla siebie jak bracie. Zawsze sobie pomagają w trudnych chwilach. Gastón zawsze daje przyjacielowi rady w sprawach miłości i wiedział o tym że Matteo podoba się Luna, zanim sam Matteo to odkrył.

Delfina

Chłopak za nią nie przepada gdy jest natarczywa, ale przyjaźnią się. Razem jeżdżą na wrotkach w konkursie. Delfi jest w nim zakochana, ale bez wzajemności. Kiedyś, żeby mu zaimponować, podała się przed nim za Felicity, która Gastón darzy sympatią po odejściu Flor. Później Delfi zakochuje się w Pedro, a ich relacje zdają się być dobre. Zostają przyjaciółmi.

Flor

Dziewczyna podobała się Gastónowi, jednak kiedy wyjechała z wymiany, z powrotem do Paryża, jego uczucie do niej osłabło. Zostali przyjaciółmi na odległość

Nina Simonetti/Felicity for now

Gastón darzy sympatią Ninę, ale o tym nie wie, ponieważ na blogu udziela się ona pod swoim angielskim pseudonimem. Jest dla niej uprzejmy i miły, przyjaźni się z nią, póki co. Jednak po 70 odcinku, jest dość skołowany, bo nie wie co czuje do Niny, a jego uczucie do Felicity powolutku gaśnie. Kiedy dowiaduje się że to Nina jest Felicity cieszy się ale przez Amber wątpi w nią i myśli że nie jest to taka dziewczyna za jaką on ją miał. W finale pierwszego sezonu zostają parą i w tym też odcinku się całują po raz pierwszy.

Ciekawostki

  • Kocha Felicity, mimo że nie wie, kim jest.
  • Jako RollerTrack przesyła sobie wzajemnie z Felicity różne piosenki.
  • Zaśpiewał piosenkę dla Felicity.
  • Jego ulubiony kolor to zielony
  • Nie uwierzył w to, że to Mora jest FelicityForNow.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!