FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!

Gastón Perida - Jest uczniem Blake South College. Jest drugim najpopularniejszym chłopcem w szkole i na torze. Jego najlepszym przyjacielem jest Matteo, chłopacy zawsze w trudnych chwilach rozmawiają ze sobą i sobie pomagają, zawsze się wspierają.

Wygląd

Jest wysoki i ma brązowe włosy. Zwykle ubiera dżinsy i bluzę, a do szkoły mundurek. Ma grzywkę zaczesaną do góry i duże piwne oczy.

Charakter

Jest przyjacielski i uprzejmy. Czasem mówi Ninie komplementy i często podnosi ją na duchu. Nie popiera tego jak Ambar i jej koleżanki traktują Felicity. Dogaduje się dobrze ze wszystkimi w Rollerze. Miłość jest dla niego bardzo ważna. Zawsze mówi Matteo żeby walczył o swoje uczucie do Luny.

Zainteresowania

Lubi jeździć na wrotkach i bardzo dobrze to robi. Jest inteligentny, ale nie jest kujonem. Lubi też śpiewać. Na Open Music wykonał piosenki ''Corazon'', ''I'd be crazy'' i ''Prófugos'' we własnej przeróbce (dla Felicity). Chce za wszelką cenę dowiedzieć się kim jest Felicity i w twarz wyznać jej swoje uczucia.

Relacje

Matteo

Przyjaźni się z Matteo. Są dla siebie jak bracie. Zawsze sobie pomagają w trudnych chwilach. Gastón zawsze daje przyjacielowi rady w sprawach miłości i wiedział o tym że Matteo podoba się Luna, zanim sam Matteo to odkrył.

Delfina

Chłopak za nią nie przepada gdy jest natarczywa, ale przyjaźnią się. Razem jeżdżą na wrotkach w konkursie. Delfi jest w nim zakochana, ale bez wzajemności. Kiedyś, żeby mu zaimponować, podała się przed nim za Felicity, która Gastón darzy sympatią po odejściu Flor. Później Delfi zakochuje się w Pedro, a ich relacje zdają się być dobre. Zostają przyjaciółmi.

Flor

Dziewczyna podobała się Gastónowi, jednak kiedy wyjechała z wymiany, z powrotem do Paryża, jego uczucie do niej osłabło. Zostali przyjaciółmi na odległość

Nina Simonetti/Felicity for now

Gastón darzy sympatią Ninę, ale o tym nie wie, ponieważ na blogu udziela się ona pod swoim angielskim pseudonimem. Jest dla niej uprzejmy i miły, przyjaźni się z nią, póki co. Jednak po 70 odcinku, jest dość skołowany, bo nie wie co czuje do Niny, a jego uczucie do Felicity powolutku gaśnie. Kiedy dowiaduje się że to Nina jest Felicity cieszy się ale przez Amber wątpi w nią i myśli że nie jest to taka dziewczyna za jaką on ją miał. W finale pierwszego sezonu zostają parą i w tym też odcinku się całują po raz pierwszy.

Ciekawostki

  • Kocha Felicity, mimo że nie wie, kim jest.
  • Agustin, odtwórca roli Gastóna, ma kanał na Youtubie, gdzie dodaje covery piosenek.
  • Jako RollerTrack przesyła sobie wzajemnie z Felicity różne piosenki.
  • Zaśpiewał piosenkę dla Felicity.
  • Jego ulubiony kolor to zielony

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki