FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
{{{1}}}

Jazmin Goriesi - Jedna z dwóch przyjaciółek Ambar, uczennica argentyńskiej szkoły Blake South College. Należy do szkolnej elity, jeździ na wrotkach w Jam & Roller.

Wygląd

Nastolatka jest wysoka i ma kręcone rude włosy. Zwykle ubiera się w sukienki lub spódniczki, ale spodnie jej nie przeszkadzają. Jej strój jest zawsze na topie, tak jak u jej przyjaciółek. Nosi kolczyki i trochę dodatków, np. bransoletki.

Charakter

Jazmin jest zawsze posłuszna blondynce i wykonuje wszelkie jej zachcianki. Nie ma prawie swojego zdania i nie grzeszy inteligencją. Jest dość mało domyślna i często mówi rzeczy, których nie powinna mówić. Nie jest zbyt bystra i uważa, że ważniejszy jest wygląd niż wygoda.

Zainteresowania

Lubi jeździć na wrotkach w towarzystwie Ambar i Delfi. Wraz z przyjaciółkami śpiewała na Open Music piosenkę pod tytułem "Chicas asi". Lubi robić zakupy wraz z przyjaciółkami.

Relacje

Ambar

Jej relacje z Ambar nie są zbyt zawiłe. blondynka przez cały sezon wysługuję się nią i Delfiną, by osiągnąć cel. Jednak, gdy ta druga odłącza się, wybierając związek z Pedro, Jazmin zostaje z Ambar. Rudowłosa uważa ją za ikonę mody i królową wrotek, a wszystko co zostaje wymyślone przez blondynkę, jest dla niej idealne.

...

Delfi

Jest z nią bardziej zaprzyjaźniona, razem prowadza bloga pt. "Fab&Chic(Styl i szyk)". Obie są zawsze modne, jednak Delfi po pewnym czasie zaczyna dostrzegać konsekwencje wynikające z rzeczy, które każe im robić Ambar i wykręca się z grupy. Jazmin pozostaje rozdarta, starając się utrzymać dobre relacje zarówno z Ambar, jak i z Delfiną.

...

Simon

Simón, przez większość czasu jest obiektem westchnień. Wszystko co robi chłopak, jest dla Jazmin idealne. Aby zbliżyć się do niego, namawia go, by udzielił jej kilku lekcji śpiewu, jednak ich relacje się nie zmieniają. Po jakimś czasie Jazmin ulega wpływowi przyjaciółek i rezygnuje z uczucia jakim darzy gitarzystę.

W drugim sezonie uczucia powracają, silniejsze niż poprzednio. Jazmin uporczywie stara się zwrócić uwagę chłopaka...

Arcade

Swego czasu była bardzo blisko z sławnym w internecie graczem. Poprosiła go o pomoc w rozsławieniu Fab&Chic, a ten napełnił go recenzjami i filmikami z gier, co rozwścieczyło dziewczynę i doprowadziło do rozpadu ich kiełkującego związku. W rzeczywistości, był to wynik wielkiego nieporozumienia, a para się pogodziła przez to, że chłopak stworzył dla Jazmin filmik z przeprosinami, która ta określiła jako ''romantyczny''. Mimo zgody, nic z ich związku nie wyniknęło.

...

Ciekawostki

  • Pocałowała Simona na szczęście.
  • Posłużyła się nazwą „ Super Happy Togheter", by odpowiedzieć na komentarz FelicityForNow.
  • Pomogła Arcade ukryć się przed jego fankami.
  • W 2 odcinku 2 sezonu, przez swoją nieuwagę, mało co nie wyznała miłości Simónowi.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!