FANDOM

Jazmin Goriesi - Jedna z dwóch przyjaciółek Ambar, uczennica argentyńskiej szkoły Blake South College. Należy do szkolnej elity, jeździ na wrotkach w Jam & Roller.

Wygląd

Nastolatka jest wysoka i ma kręcone rude włosy. Zwykle ubiera się w sukienki lub spódniczki, ale spodnie jej nie przeszkadzają. Jej strój jest zawsze na topie, tak jak u jej przyjaciółek. Nosi kolczyki i trochę dodatków, np. bransoletki.

Charakter

Jazmin jest zawsze posłuszna blondynce i wykonuje wszelkie jej zachcianki. Nie ma prawie swojego zdania i nie grzeszy inteligencją. Jest dość mało domyślna i często mówi rzeczy, których nie powinna mówić. Nie jest zbyt bystra i uważa, że ważniejszy jest wygląd niż wygoda.

Zainteresowania

Lubi jeździć na wrotkach w towarzystwie Ambar i Delfi. Wraz z przyjaciółkami śpiewała na Open Music piosenkę pod tytułem "Chicas asi". Lubi robić zakupy wraz z przyjaciółkami.

Relacje

Ambar

Wykonuje większość poleceń blondynki. Przyjaźni się z nią, ponieważ chce być w elicie.

Delfi

Jest z nią bardziej zaprzyjaźniona, razem prowadza bloga pt. "Styl i szyk". Obie są zawsze modne, jednak Delfi po pewnym czasie zaczyna dostrzegać konsekwencje wynikające z rzeczy, które każe im robić Ambar, a ona nie.

Simon

Dziewczyna jest w nim zakochana, ale jej przyjaciółki mówią, że taki związek jest niemożliwy. Chłopak raczej się nią nie interesuje, ponieważ darzy uczuciem Lunę. Ona często się na niego patrzy, a bywa, że ma przez to kłopoty.

Ciekawostki

  • Pocałowała Simona na szczęście
  • Posłużyła się nazwą „ Super Happy Togheter" by odpowiedzieć na komentarz FelicityForNow

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki