FANDOM

MatteoSpoiler.jpg
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
To lepiej posłuchaj. Mam serdecznie dosyć tego, że jak zwykle pozjadałaś wszystkie rozumy, więc uważaj na koronę, bo jeszcze spadnie ci na wrotkowisku.
— Jim do Ambar Odc. 21

Jimena Medina "Jim" - Dziewczyna ma 16 lat i chodzi do Blake. Nie wiadomo gdzie mieszka, ale wiadomo, że bardzo dużo czasu spędza w Jam&Roller.

Charakter

Dziewczyna jest miła, uparta i kreatywna. Często szuka wyjścia w ostatniej chwili. Zawsze jest wesoła i kocha śpiewać oraz jeździć na wrotkach, lecz jej największą pasją jest taniec. Startuje w konkursach wrotkarskich i w Open Music. Bardzo poważnie podchodzi do swoich pasji.

Wygląd

Dziewczyna ma rude włosy i piwne oczy. Ubiera się dość ciemno i zawsze ma naszyjnik na szyi. Włosy ma albo rozpuszczone, albo spięte w kucyk z warkoczykami na bokach głowy.

Relacje

Luna

Dziewczyny są koleżankami. Dużo czasu ze sobą nie spędzają, ale jednak czasem ze sobą rozmawiają.

Yam

Dziewczyny są najlepszymi przyjaciółkami, tak zwanymi "papużkami nierozłączkami".Często się kłócą, lecz zawsze dojdą do porozumienia

Nico

Chłopak jest nią zauroczony. Na początku ona widziała w nim tylko przyjaciela, ale potem powstało nowe uczucie. Nico i Jim często się kłócą, ale w głębi duszy się kochają.

Ramiro

Na początku chłopak dokuczał Jim i Yam, ale potem w Jim narodziło się uczucie związane z chłopakiem, lecz koniec w końcu odkochała się i zakochała się w Nico.

Wrotki

Wrotki Jim są złote, ozdobione czterema złotymi gwiazdkami oraz biało-czarnym paskiem. Mają różowe kółka, białe sznurówki i czarne stopery.

Ciekawostki

  • Na początku stara się o względy Ramiro, ale potem odkrywa, że jest zakochana w Nico.
  • Gdy chce, by Nico był o nią zazdrosny, robi z Yam casting na jej tymczasowego chłopaka.
  • Jim ubiera się w stylu rockowym.
  • Wystąpi w finałowym etapie konkursu wrotkarskiego, reprezentując Jam&Roller.
  • W 43 odcinku idzie z Nico na randkę.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki