FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
'Brak cytatu'

Lili Benson - biologiczna matka Luny Valente i żona Berniego Bensona. Nie żyje od wielu lat, zginęła w pożarze.

Charakter

Nie wiele wiadomo o tej postaci, ale z wspomnień, snów i wizji Luny możemy wywnioskować, że była troskliwą i kochającą matką, z którą Luna, będąc małą dziewczynką spędzała szczęśliwe chwile. Możemy też przypuszczać, że w pewnym stopniu jej charakter był podobny do charakteru jej córki.

Wygląd

Lili była szykowną kobietą, ponieważ tak nakazywał jej stopień rodziny w społeczeństwie. Tak jak córka miała ciemno brązowe, lekko kręcone włosy, jednak w odróżnieniu od Luny, jej końcówki były zdecydowanie jaśniejsze. Idealny, delikatny makijaż, tylko podkreślał jej urodę. Ze zdjęć możemy wywnioskować, że była dosyć szczupła.

Relacje

Nie znane nam są jej relacje z członkami rodziny, ale można założyć, że ich kochała, a szczególnie silnym uczuciem darzyła swojego męża i córkę.

Zainteresowania

Nic nie wiadomo o jej zainteresowaniach.

Ciekawostki

  • Sharon Benson to jej starsza siostra
  • Imię ''Lili'' oznacza Przysięga Boża, lub Bóg jest satysfakcją.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki