FANDOM

Plik:Lumón.jpg

Lumón - związanie miłosne/przyjazne (Lu/na i Si/món). Grany przez Karol Sevilla i Michel Ronda.

Sezon 1

Część 1

Przyjaźnili się całą pierwszą część pierwszego sezonu, jednak wzajemne uczucie zaczęło się rodzić w drugiej części.

Część 2

Przyjaźnią się dość długo, wiedzą o sobie wszystko. Większe uczucie, zaczęło się rodzić po 40 odcinku. Luna była bardzo zazdrosna o Danielę, jednak dobrze to ukrywała, by nie zranić Simóna. Simón bardzo cierpiał w tym krótkim związku, ponieważ Daniela robiła wszystko by pognębić Lunę. Ostatecznie w 60 odcinku z nią zerwał. To nie wszystko co wydarzyło się w 60 odcinku. Luna poszła na plażę, usiadła na ławce. Po chwili przyszedł do niej Simón. Zaczęli rozmawiać o tym, że Luna nigdy nie byłaby w stanie zrobić czegoś umyślnie drugiemu człowiekowi, w tym przypadku Danieli. Simón obiecał jej, że już nigdy się od niej tak nie odsunie. Przytulili się, jednak po chwili pojawiła się tam scena jak ze snu Luny, tylko w innym miejscu. Simón odgarnął kosmyk włosów z twarzy Luny, potem się pocałowali. Zostali parą w następnym odcinku i są nią do 70 odcinka, ponieważ wtedy Simón zrywa z Luną by mogła być szczęśliwa. 

Ważne momenty

  • W 2 odcinku, Simón żegna się z Luną, ponieważ ta wyjeżdża do BA
  • W 6 odcinku, Simón przyjeżdża do Luny do BA.
  • W 21 odcinku odpadną z konkursu dla par, jednak potem do niego wrócą.
  • W 27 odcinku, Simón próbował pocałować Lunę, jednak ta się odsunęła.
  • W okolicy 40 odcinka, Simón napisał dla Luny piosenkę pod tytułem "Eres", co znaczy "Jesteś".
  • Po 40 odcinku, ich przyjaźń się psuje, przez pocałunek Lutteo
  • W 50 odcinku, Luna widzi jak Simón całuje Danielę.
  • W 60 odcinku, Simón i Luna pocałowali się.
  • W 61 odcinku zostali parą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki