FANDOM

UWAGA!!!
Przed rozpoczęciem edycji

Wraz z wydaniem kolejnych sezonów serialu, zmienił się wygląd stron. Z tego powodu, informujemy, że jeśli chcesz dodać tekst, poprawić błąd, czy zrobić coś innego w zakładkach tabel, skorzystaj z edytora źródłowego. Jeśli nie potrafisz go włączyć, bądź masz problem z edycją w nim, skontaktuj się z administracją, bądź poradź się bardziej doświadczonych użytkowników.

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
Obiecuję Ci, że będę spać z wrotkami na nogach.
— Luna do Simóna Odc.1

  Luna Valente - Główna bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Pracuje na torze wrotkarskim Jam & Roller jako instruktorka/pomocniczka. Wcześniej mieszkała w Meksyku, ale musiała się przeprowadzić, ponieważ Sharon Benson zaoferowała jej rodzicom pracę, której nie mogli odrzucić z powodu groźby pozbawienia zatrudnienia.

Charakter

Luna jest miłą, pełną pozytywnej energii dziewczyną. Jest zawsze gotowa do pomocy lub udzielenia rady. Często "buja w obłokach", co nie raz wprowadziło ją w kłopoty. Ma wielkie serce i jest pełna pasji, jeśli już się czemuś oddaje, poświęca nie tylko swój czas, ale i uczucia, by przeć do przodu. Zawsze idzie do przodu, bez względu na przeciwności. Jest odważna i nie odmawia nigdy pomocy swoim przyjaciołom. Nie lubi kłamać, ale czasem robi to w imię wyższego dobra.

Wygląd

Dziewczyna ma kręcone, brązowe włosy i piękne zielone oczy. Jej styl charakteryzuje się żywymi i intensywnymi kolorami, oraz różnymi wzorzystymi tkaninami. Dopełnieniem stroju są różnokolorowe dodatki w postaci bransoletek oraz wesoły manicure. Nie może również zabraknąć księżycowego wisiorka Luny, ale na szyi nosi też 4 literki tworzące jej imię. Ma paznokcie pomalowane na żółty i różowy kolor. Jej wrotki mają kolorowe wzory w odcieniach fioletu i różu. Związuje je za pomocą niebieskich sznurowadeł z koralikami. Koła jej wrotek są różowe i żółte.

Relacje

Simón Álvarez

Simón i Luna poznali się jeszcze w dzieciństwie i od tamtej pory są najlepszymi przyjaciółmi. W pełni sobie ufają i mogą zawsze na siebie liczyć. Mają wspólne zainteresowania, takie jak muzyka, czy jazda na wrotkach. Chłopak jest dla nastolatki wsparciem, pomaga jej i doradza, gdy zajdzie taka potrzeba.

Nina Simonetti

Po spotkaniu na torze Jam & Roller, Nina i Luna szybko się zaprzyjaźniają. Nina pomaga Lunie odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a Luna odwdzięcza się, pomagając dziewczynie zwalczyć nieśmiałość. Tak jak w relacji głównej bohaterki z Simónem dziewczyny pomagają sobie i wspierają siebie nawzajem.

Ámbar Smith

Od przeprowadzki głównej bohaterki dziewczyny są zmuszone zamieszkać pod jednym dachem. Nie pałają do siebie sympatią. Ámbar czuje się zagrożona i traktuje Lunę jak intruza, który kradnie jej dom, szkołę,tor wrotkarski a z czasem także chłopaka. Luna podpadła Ámbar już na początku serialu, wylewając na nią milk-shake i upokarzając ją przed przyjaciółkami. Mimo, iż pod koniec 1 odcinka się pogodziły, to są to tylko pozory. Dziewczyny są wobec siebie nieufne, jednak z wielu powodów są zmuszone wzajemnie się tolerować.

Matteo Balsano

Luna i Matteo po raz pierwszy wpadają na siebie w Cancún, i to dosłownie. Chłopak jest zauroczony wrotkarką, która w przeciwieństwie do innych dziewczyn nie ulega jego urokowi. Mimo tego, że ma dziewczynę próbuje w jakiś sposób zaimponować głównej bohaterce i choć na Lunie nie robi to wrażenia, tak naprawdę ukrywa to, co do niego czuje. Między innymi z jej powodu rzuca Ambar. Jest zakochany w Lunie, z czasem z wzajemnością.

Zainteresowania

Luna to osoba pełna pasji. Kocha swoje wrotki i nie wyobraża sobie życia bez jazdy na nich. Najbliższe jej osoby twierdzą, że nigdy się z nimi nie rozstaje, co nie mija się z prawdą. Nastolatka uwielbia śpiewać i pracować na torze Jam & Roller. Oprócz tego uczęszcza na warsztaty aktorskie organizowane w placówce szkoły.

Ciekawostki

  • Lunę gra Karol Sevilla.
  • Lutteo (Lu/na i Ma/tteo) jest popularniejsze od Lumon (Lu/na i Si/món).
  • Luna oznacza po hiszpańsku "księżyc", a Sol "słońce".
  • Ambar Smith i Sharon Benson to najbliższa biologiczna rodzina Luny
  • Luna w serialu ma 16 lat, tyle samo ma obecnie Karol, z kolei Ruggero (Matteo) i Michael (Simón) są od niej starsi o 6 i 3 lata.
  • Luna miewa dość często sny prorocze lub zawierające sceny z jej wczesnego dzieciństwa.
  • Pisze krótką piosenkę "Musica en ti".
  • W 40 odcinku Matteo ją pocałował.
  • W 61 odcinku całuje się z Simónem, po czym zostają parą do 69 odcinka.
  • Zaśpiewa wraz z Matteo piosenkę pt; "Que mas da".
  • W 80 odcinku pocałuje się z Matteo po raz drugi.
  • Ma problemy z przedmiotami ścisłymi

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!