FANDOM

MatteoSpoiler.jpg
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
Obiecuję Ci, że będę spać z wrotkami na nogach.
— Luna do Simóna Odc.1

  Luna Valente - Główna bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Pracuje na torze wrotkarskim Jam & Roller jako instruktorka/pomocniczka. Wcześniej mieszkała w Meksyku, ale musiała się przeprowadzić, ponieważ Sharon Benson zaoferowała jej rodzicom pracę, której nie mogli odrzucić z powodu groźby pozbawienia zatrudnienia.

Charakter

Luna jest miłą, pełną pozytywnej energii dziewczyną. Jest zawsze gotowa do pomocy lub udzielenia rady. Często "buja w obłokach", co nie raz wprowadziło ją w kłopoty. Ma wielkie serce i jest pełna pasji, jeśli już się czemuś oddaje, poświęca nie tylko swój czas, ale i uczucia, by przeć do przodu. Zawsze prze do przodu, bez względu na przeciwności. Jest odważna i nie odmawia nigdy pomocy swoim przyjaciołom. Nie lubi kłamać, ale czasem musi by ratować przyjaciół.

Wygląd

Dziewczyna ma kręcone, brązowe włosy i piękne zielone oczy. Jej styl charakteryzuje się żywymi i intensywnymi kolorami, oraz różnymi wzorzystymi tkaninami. Dopełnieniem stroju są różnokolorowe dodatki w postaci bransoletek oraz wesoły manicure. Nie może również zabraknąć księżycowego wisiorka Luny, ale na szyi nosi też 4 literki tworzące jej imię. Ma paznokcie pomalowane na żółty i różowy kolor. Jej wrotki mają kolorowe wzory w odcieniach fioletu i różu. Związuje je za pomocą niebieskich sznurowadeł z koralikami. Koła jej wrotek są różowe i żółte.

Relacje

Simón Álvarez

Simón i Luna poznali się jeszcze w dzieciństwie i od tamtej pory są najlepszymi przyjaciółmi. W pełni sobie ufają i mogą zawsze na siebie liczyć. Mają wspólne zainteresowania, takie jak muzyka, czy jazda na wrotkach. Chłopak jest dla nastolatki wsparciem, pomaga jej i doradza, gdy zajdzie taka potrzeba.

Nina Simonetti

Po spotkaniu na torze Jam & Roller, Nina i Luna szybko się zaprzyjaźniają. Nina pomaga Lunie odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a Luna odwdzięcza się, pomagając dziewczynie zwalczyć nieśmiałość. Tak jak w relacji głównej bohaterki z Simónem dziewczyny pomagają sobie i wspierają siebie nawzajem.

Ámbar Smith

Od przeprowadzki głównej bohaterki dziewczyny są zmuszone zamieszkać pod jednym dachem. Nie pałają do siebie sympatią. Ámbar czuje się zagrożona i traktuje Lunę jak intruza, który kradnie jej dom, szkołę,tor wrotkarski a z czasem także chłopaka. Luna podpadła Ámbar już na początku serialu, wylewając na nią milk-shake i upokarzając ją przed przyjaciółkami. Mimo, iż pod koniec 1 odcinka się pogodziły, to są to tylko pozory. Dziewczyny są wobec siebie nieufne, jednak z wielu powodów są zmuszone wzajemnie się tolerować.

Matteo Balsano

Luna i Matteo po raz pierwszy wpadają na siebie w Cancún, i to dosłownie. Chłopak jest zauroczony wrotkarką, która w przeciwieństwie do innych dziewczyn nie ulega jego urokowi. Mimo tego, że ma dziewczynę próbuje w jakiś sposób zaimponować głównej bohaterce i choć na Lunie nie robi to wrażenia, tak naprawdę ukrywa to, co do niego czuje. Między innymi z jej powodu rzuca Ambar. Jest zakochany w Lunie, z czasem z wzajemnością.

""Monica Valente""

Ich relacje są bardzo dobre. Mimo, że Luna wie, że jest adoptowana, to uważa ją za prawdziwą matkę ,gdyż to ona opiekuje się nią od dawna. Monica opiekuje się nią, chce dla niej jak najlepiej.

Zainteresowania

Luna to osoba pełna pasji. Kocha swoje wrotki i nie wyobraża sobie życia bez jazdy na nich. Najbliższe jej osoby twierdzą, że nigdy się z nimi nie rozstaje, co nie mija się z prawdą. Nastolatka uwielbia śpiewać i pracować na torze Jam & Roller. Oprócz tego uczęszcza na warsztaty aktorskie organizowane w placówce szkoły.

Ciekawostki

  • Lunę gra Karol Sevilla.
  • Lutteo (Lu/na i Ma/tteo) jest popularniejsze od Lumon (Lu/na i Si/món).
  • Luna oznacza po hiszpańsku "księżyc", a Sol "słońce".
  • Ambar Smith i Sharon Benson to najbliższa biologiczna rodzina Luny
  • Luna w serialu ma 16 lat, tyle samo ma obecnie Karol, z kolei Ruggero (Matteo) i Michael (Simón) są od niej starsi o 6 i 3 lata.
  • Luna miewa dość często sny prorocze lub zawierające sceny z jej wczesnego dzieciństwa.
  • Pisze krótką piosenkę "Musica en ti".
  • W 40 odcinku Matteo ją pocałował.
  • W 61 odcinku całuje się z Simónem, po czym zostają parą do 69 odcinka.
  • Zaśpiewa wraz z Matteo piosenkę pt; "Que mas da".
  • W 80 odcinku pocałuje się z Matteo po raz drugi.
  • Ma problemy z przedmiotami ścisłymi

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki