FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
Chcę pamiętać, że życie jest snem
— La vida es un sueño

Sol Benson (Luna Valente) - Główna bohaterka serialu Disney Channel w Ameryce Łacińskiej "Soy Luna". Jest miłą i słodką dziewczyną z Meksyku. Luna kocha swoją rodzinę i przyjaciół. Ma wiele talentu i determinacji. Luna może zrobić wszystko, co chce. Jest córką Lili i Berniego Bensona, ale została adoptowana przez Monikę i Miguela Valente.

Jest graną przez aktorkę Karola Sevillę.

Charakter

Luna jest prostą, słodką, zdeterminowaną, miłą, autentyczną i niczego się nie bojącą dziewczyną. Ma wielkie serce, ale czasami może być bardzo roztrzepana. Jej pasją jest jazda na wrotkach, ale lubi też dużo śpiewać i tańczyć. Bardzo kocha i ceni swoją rodzinę i przyjaciół. Sol stara się być miła, ale czasami może się zdenerwować.

Wygląd

Dziewczyna ma kręcone, brązowe włosy i piękne zielone oczy. Jej styl charakteryzuje się żywymi i intensywnymi kolorami, oraz różnymi wzorzystymi tkaninami. Dopełnieniem stroju są różnokolorowe dodatki w postaci bransoletek oraz wesoły manicure. Nie może również zabraknąć księżycowego wisiorka Luny, ale na szyi nosi też 4 literki tworzące jej imię. Ma paznokcie pomalowane na żółty i różowy kolor. Jej wrotki mają kolorowe wzory w odcieniach fioletu i różu. Związuje je za pomocą niebieskich sznurowadeł z koralikami. Koła jej wrotek są różowe i żółte.

Relacje

Simón Álvarez

Simon i Luna znają się, odkąd byli mali. Tworzą świetny duet, gdyż tworzą parę w konkursie  wrotkarskim w Jam& Roller. Nie wiedząc, że Simon ją kocha, Luna zachowuje się jak typowa najlepsza przyjaciółka. Sol również daży go tym samym uczuciem, co uświadamia sobie każdego dnia. Dziewczyna bardzo troszczy się o Simona, tak samo jak on o nią. W odcinku 1 / odcinku 28 Simon i Luna prawie się pocałowali. Kiedy Simon zaczęła spotykać Danielą Luna była zazdrosna i zapytała się Niny, czy to dlatego, że go kocha. Luna uświadamia sobie prawdziwości uczuć do Simona. Dziewczyna dużo cierpi, ponieważ Simon i Daniela zostali parą. Chłopak odkrył kłamstwa Danieli, zruwająć z nią i chcąć wyznać swoje uczucia szatynce. Simón i Luna zostali parą w 62 odcinku, pierwszego sezonu. Luna nie czuła się dobrze, spotykając się ze swoim j najlepszym przyjacielem, zdając sobie sprawę, że nie widziała Simona w żaden inny sposób niż przyjaciel. Alvarez zdał sobie z tego sprawę i zerwał z nią, nie przestając być najlepszym przyjacielem Sol.

Nina Simonetti

Luna wpada na Ninę w szatni Jam&Roller i zaczęły rozmawiać. Stały się bardzo dobrymi przyjaciółmi, które mogły na sobie polegać. Nina zanim ujawniła, że jest FelicityForNow, Luna była jedną z niewielu osób, które wiedziały, że Simonetti to FelicityForNow.

Ámbar Smith

Kiedy adopcyjni rodzice Luny przyjmują ofertę pracy Sharon, Luna i Ambar zaczynają mieszkać w tym samym domu. Obie dziewczyny, niamal od samego początku nie dażą siebie sympatią z powodu ich pierwszego spotkania, gdzie Luna rozlała czekoladowy shake na ubrania blondynki. W 5 odcinku pierwszego sezonu, Ambar całuje Matteo na scenie, co sprawia, że Luna czuje się zazdrosna. Ambar jest również zazdrosna o Lunę i kontakt ze swoimi rodzicami. Chce, żeby Sol była gorsza od niej we wszystkim, szczególnie na wrotkach

Matteo Balsano

Luna i Matteo po raz pierwszy wpadają na siebie w Cancún, i to dosłownie. Chłopak jest zauroczony wrotkarką, która w przeciwieństwie do innych dziewczyn nie ulega jego urokowi. Mimo tego, że ma dziewczynę próbuje w jakiś sposób zaimponować głównej bohaterce i choć na Lunie nie robi to wrażenia, tak naprawdę ukrywa to, co do niego czuje. Między innymi z jej powodu rzuca Ambar. Jest zakochany w Lunie, z czasem z wzajemnością.

...

Zainteresowania

Luna to osoba pełna pasji. Kocha swoje wrotki i nie wyobraża sobie życia bez jazdy na nich. Najbliższe jej osoby twierdzą, że nigdy się z nimi nie rozstaje, co nie mija się z prawdą. Nastolatka uwielbia śpiewać i pracować na torze Jam & Roller. Oprócz tego uczęszcza na warsztaty aktorskie organizowane w placówce szkoły.

Ciekawostki

  • Lunę gra Karol Sevilla.
  • Lutteo (Lu/na i Ma/tteo) jest popularniejsze od Lumon (Lu/na i Si/món).
  • Luna oznacza po hiszpańsku "księżyc", a Sol "słońce".
  • Alfredo Milder, Ambar Smith i Sharon Benson to najbliższa biologiczna rodzina Luny
  • Luna miewa dość często sny prorocze lub zawierające sceny z jej wczesnego dzieciństwa.
  • Piosenki Luny to "Musica en ti", "Alas" "La vida es un sueno", "Solo para ti", "Nada me podar parar" i "Soy Yo"
  • W 40 odcinku Matteo pierwszy raz Matteo ją pocałował.
  • W 60 odcinku całuje się z Simónem, po czym zostają parą do 69 odcinka.
  • Piosenki Lutteo to "Que mas da", "Vives en mi" oraz "Quedate"
  • Drugi pocałunek z Matteo następuje w ostatnim odcinku pierwszego sezonu.
  • Ma problemy z przedmiotami ścisłymi
  • Wie, że jest adoptowana
  • Nosi ze sobą naszyjnik w kształcie księżyca, który jet jej amuletem.
  • Naszyjnik Sol dzieli się na dwie części słońce i księżyc. Medalik w czasie pożaru ulega rozdzieleniu.
  • Simon napisał dla niej "Valiente".
  • Luna śni o swojej biologicznej matce, Lili Benson.
  • Śniła o pożarze w rezydencji.
  • Luna śni też o swoim biologicznym ojcu, Bernie Benson, że jej ojciec popycha ją na huśtawce, kiedy była mała.
  • Luna często ubiera się bardzo jasno i nosi wiele kolorowych bransoletek. Jej styl można opisać jako boho-chic, który kolekcjonuje wszystkie stroje inspirowane bohemą i hipisem, ale z odrobiną przepychu.
  • Boi się ognia, prawdopodobnie z powodu pożaru.
  • Małą Sol gra Renata Iglesias.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Pozostałe cytaty

Sezon Odc. Tekst Okoliczności
2 41 ,,A masz wątpliwości Królu Pawiu?" Luna do Matteo zgadzając się żeby ona i Matteo zostali parą.