FANDOM

Co Cię obchodzą inni, jeśli znasz króla toru?

— Matteo, podczas pierwszego przyjścia Luny do Jam & Roller.

Matteo Balsano - jeden z głównych bohaterów serialu serialu, syn włoskiego dyplomaty i uczeń Blake South College. To najpopularniejszy i najprzystojniejszy chłopak w szkole, przez co z Ambar tworzy "idealną parę". Już od pierwszego spotkania z Luną dziewczyna go zaintrygowała, dlatego często stara się, by zwróciła na niego uwagę, jednak bez skutków. Mimo wszystko, nigdy się nie poddaje, głównie dzięki jego najlepszemu przyjacielowi, Gastonowi.

Charakter

Matteo to chłopak zdecydowany, nie brak mu pewności siebie. Jest miły i sympatyczny, ale też trochę zarozumiały. Uważa, że może poderwać każdą dziewczynę w szkole, dlatego zakłada się z Gastónem o zaproszenie Luny na randkę. W przeciwnym wypadku będzie on musiał zakupić przyjacielowi nowe wrotki. Niestety Luna nie nabiera się na jego sztuczki, ale Matteo jest bardzo zdeterminowany i nie odpuści w próbach oczarowania nastolatki.

Wygląd

Chłopak jest wysokim brunetem z piwnymi oczami. Zwykle ubiera się w koszule i jeansy. Czasami możemy go zobaczyć w kamizelce, w której mu do twarzy, a taki ubiór nie każdemu pasuje. Jego wrotki są koloru granatowego ze srebrnymi i niebieskimi zdobieniami i białym i niebieskim paskiem, związuje je niebieskimi sznurowadłami.

Relacje

Ambar Smith

Była dziewczyną Matteo. Oboje cieszą się popularnością, są "Królami Wrotkowiska" i tworzą "idealną parę". Wiedzie im się idealnie, do czasu, aż na horyzoncie pojawia się Luna, mieszając w ich związku. Głównie przez nią para zacznie mieć gorsze momenty, oraz się kłócić. Z Ambar zrywa po ich wspólnym wywiadzie.

Gaston Perida

Gastón to najlepszy przyjaciel Matteo. To on zna go najbardziej ze wszystkich i zawsze mu doradza w podjęciu właściwych decyzji. Chłopcy spędzają ze sobą prawie cały wolny czas, głównie rozmawiając o dziewczynach, wrotkach czy nowinkach. Obydwaj mogą liczyć na rady w sprawach Luny czy Felicity i nigdy się na sobie nie zawiedli. W dwójkę są najpopularniejszymi chłopakami w całej szkole.

Luna Valente

Matteo jest zauroczony Luną, która jako pierwsza nie uległa jego urokowi. Chłopak próbuje jej zaimponować, ponieważ ona bardzo mu się podoba. Po raz pierwszy spotykają się w 1 odcinku, dosłownie na siebie wpadając. Matteo od razu próbuje ją poderwać, co niestety mu się nie udaje. Nastolatek uratował ją przed utonięciem w basenie, do którego wpadła przez jego dziewczynę. Jakiś czas po zdarzeniu ponownie do niej zagaduje, jednak nastolatka szybko go spławia.Między innymi przez nią zrywa z Ambar. Z czasem dziewczyna podoba mu się coraz bardziej w dodatku z wzajemnością.

Simón Alvarez

Simon i Matteo często się kłócą, głównie o Lunę. Ten pierwszy zwykle stara się wybronić nastolatkę, co spotyka się z dezaprobatą u drugiego. Traktują się jako rywali i wyraźnie "walczą" o serce głównej bohaterki. Ona przeważnie stara się ich rozdzielić, jednak - nie zawsze ma to rezultaty.

Zainteresowania

Matteo uwielbia jazdę na wrotkach, jest bardzo utalentowany. Bardzo chętnie śpiewa, oprócz tego lubi też pisać piosenki. Widać, że ma do tego dryg. W Blake South College ma bardzo dobre oceny, przez co często proponuje Lunie pomoc w nauce. Umie grać na gitarze.

Ciekawostki

  • Chłopak jest zakochany w Lunie, przyznaje się do tego otwarcie Gastónowi dopiero w 51 odcinku.
  • Nie kocha Ambar od dłuższego czasu.
  • Nie toleruje zachowania Ambar wobec Luny.
  • Są oboje z Simonem o siebie zazdrośni
  • Jego ksywka „ chico fresa" w dosłownym tłumaczeniu oznacza „ chłopiec truskawka "

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki