FANDOM

MatteoSpoiler.jpg
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!

Nicolac Navarro - pracownik kawiarni i wrotkowiska Jam&Roller. Gra w zespole RollerBand wraz z Pedro i Simónem .

Charakter

Nastolatek jest miły i przyjazny. Nie cierpi kiedy ktoś jest w stosunku do niego nieszczery i kłamie.

Wygląd

Chłopak jest wysokim chłopakiem, z miodowymi włosami i piwnymi oczami. Ubiera zwykle bluzki z długim rękawem i naszyjniki. Ma grzywkę zaczesaną do góry, podobnie jak Simón.

Relacje

Pedro

Nico i Pedro znali się już wcześniej i razem byli kelnerami w Jam and Roller. Razem z Simonem tworzą zespół- Roller Band

Simón

Nico poznał Simona kiedy "Spadł im prosto z nieba" jako gitarzysta w Roller Band- zespole Nico i Pedro.

Jim

Chłopak jest nią zauroczony. W jednym z odcinków Jim poradziła mu, aby urządził kolację, na dziewczyny, która mu się podoba, jednak nie wiedziała, że chodziło mu o nią. Chłopak poszedł za jej radą i zaprosił ją na kolację. Jim spłoszyła się na tą wiadomość i zgodziła się, aby zostali przyjaciółmi.Na początku ona widziała w nim tylko przyjaciela, ale potem powstało nowe uczucie. Nico i Jim często się kłócą, ale w głębi duszy się kochają.

Zainteresowania

Nico interesuje się jazdą na wrotkach, ale jego prawdziwą pasją jest muzyka.

Ciekawostki

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki