FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
Rób co Cię fascynuje i trzymaj się tego.
— Nina jako Felicity Odc.12

Nina Simonetti - Główna bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires i najlepsza przyjaciółka tytułowej Luny.

Wygląd

Nina jest wysoka i szczupła. Ma długie, proste włosy w odcieniu ciemnego brązu. Nosi okulary z czerwonymi oprawkami. Ubiera chętnie zarówno spódniczki, jak i spodnie. Niekiedy można zobaczyć ja w sukience.

Relacje

Gastón Perida/RollerTrack

Nina jest co najmniej zauroczona chłopakiem. Przy nim robi się o wiele bardziej nieśmiała, niż na codzień. Gastón próbuje nawiązać z nią kontakt, gdy tylko ma okazję, jednak ta nieświadomie go zbywa i odpycha od siebie. Mimo, że darzy go uczuciem, nie wydawała się być dotknięta sytuacją z Flor, w przeciwieństwie do Delfiny, z którą konkuruje o serce chłopaka.

Chłopak nie wie, że Felicity to tak naprawdę Nina. Dziewczyna boi się odrzucenia przez chłopaka, dlatego nie chce się przed nim pokazać jako Felicyty. Mają ze sobą dobry kontakt. Nina dowiedziała się kim jest Roller Track w 51 odcinku.

Luna Valente

Jest najlepszą przyjaciółką Luny. Większość lekcji robią razem, mówią sobie o wszystkim. Była pierwszą miłą osobą jaką poznała Luna w nowej szkole. Dziewczyny świetnie się uzupełniają i zawsze sobie pomagają.

Zainteresowania

Nina uwielbia pisać komentarze, a także opinie i różne wypowiedzi na temat dążenia do marzeń i pokonywania własnych słabości. Wiele czasu poświęca również na naukę, oraz siedzenie w Jam & Roller. Oprócz tego uczęszcza na warsztaty fotograficzne.

Ciekawostki

  • Prowadzi bloga na którym nazywa się "Felicity for Now".
  • W odcinku 51 była umówiona na randkę jako Felicity z Gastonem jako RollerTrackiem, jednak gdy zobaczyła, że Roller track to Gaston, uciekła.
  • W 73 odcinku, Gaston zawiązał sobie oczy, wtedy Nina (dla Gastona Felicity) wyszła z kryjówki i zatańczyli razem.
  • W 75 odcinku zaśpiewała jako Felicity na Open Music piosenkę "Tengo un corazón", a potem pokazała kim jest naprawdę.
  • Zaprzyjaźniła się z Xavim, którego poznała w Madrycie, gdy Luna brała udział w finale konkursu wrotkarskiego.
  • Jest zakochana w Gastónie.
  • Poza Luną przyjaźni się z Jim, Yam i Gastónem. Czasem rozmawia z Pedro, ale nie są w bliższych relacjach.
  • Napisała piosenkę pt; "Tengo un corazón".
  • Miała wystąpić na konkursie wrotkarskim w drużynie Luny, ale przez Ambar, Delfi i Jazmin złamała rękę, a ją zastąpił Nico.
  • Ma cztery pary okularów

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki