FANDOM

Nina 4.jpg
Artykuł w edycji!
Ten artykuł jest obecnie w czasie edycji. Zajmuje się nim Pawika. Prosimy o nieedytowanie tego artykułu, dopóki ten komunikat nie zniknie. Nie dotyczy to drobnych poprawek ortograficznych i gramatycznych.

Nowe przygody - trzeci odcinek serialu. Czas trwania: Ok 45 min.

Streszczenie/Opis odcinka

Tamara i Nico podjeżdżają do leżącej na torze Luny, Kobietya pyta czy wszystko gra. Dziewczyna podnosi się powoli i mówi, że wszystko jest dobrze. Matteo uspokaja się, a Delfi i Jazmin kręcą wszystko na Styl&Szyk. Luna tłumaczy, że nie wie co się stało i stwierdza, że koło się zablokowało. Nastolatka prosi Tamarę, o drugą szansę na zdobycie pracy. Nico pyta się Luny czy jest tego pewna, a ona odpowiada mu, że na 100%. Tamara upewnia się, że Luna ma swoje wrotki i mówi by na nich spróbowała.

Luna wraca na tor, już w swoich wrotkach, zaczyna przejazd. Nina, Matteo i Ambar przyglądają się szatynce. Luna perfekcyjnie przejeżdża slalomem przez tor z małych pachołków. W podskoku zmienia kierunek jazdy, od teraz jedzie tyłem, po chwili znów przodem. Koniec, Nina mówi, że udało się i super poszło dziewczynie. Nico woła Lunę, mówi by podjechała do barierki, przy której stoi z Tamarą.

Luna jest już przy Tamarze, pyta jak jej poszło. Tamara odpowiada, że poszło jej świetnie, tłumaczy, że nie wie co się stało z wrotkami. Prosi Nico, by ten pokazał jej te wrotki. Jazmin, Ambar i Matteo przyglądają się temu. Tamara ogląda wrotki, okazuje się, że koło jest zablokowane. kobieta mówi, ze jazda na niesprawnych wrotkach jest bardzo niebezpieczna. Z pretensją do Nico stwierdza, że to on odpowiada za wszystkie wrotki do wypożyczania. On tłumaczy się, że nie wie jak to się stało. Luna pyta czy ma tą pracę, na co Tamara daje potwierdzającą odpowiedź poprzedzając ją dowodami odwagi nastolatki. Zielonooka dziękuje z całego serca, Tamara mówi, że wystarczy już tych ekscytacji i, że jutro widzą się w Jam&Roller, by omówić obowiązki dziewczyny. Po tym zwraca się do Nico, wręcza mu zablokowaną wrotkę i mówi, że ma być czujny bo może stracić pracę. Brunet tłumaczy się jej, że na prawdę nie wie co się mogło stać. Luna podjeżdża do Niny stojącej przy barierkach i mówi, ze zdała test  i będzie mieć darmowy karnet na wrotowisku. Do nich podjeżdża Ambar i mówi, że wychodzi. Po chwili podjeżdża do dziewczyn Matteo i zwraca się do Luny mówiąc, że po raz pierwszy nie musi jej ratować. Luna i Nina znów się przytulają.

Przenosimy się do kawiarni w tym samym budynku. Tamara ma do Nico odnośnie wrotek. Mówi, że gdy doda się do zablokowanego koła ciężar ciała wrotkarza to wypadek murowany i że to jest niedopuszczalne. Chłopak twierdzi, że sprawdzał wrotki tuż przed testem Luny, ale wszystko było ok i nic z tego nie rozumie. Tamara pyta sarkastycznie, czy to duchy dokręciły koło. Brunet mówi, że tak to wygląda, ale nie okłamuje jej mówiąc, że nie ma pojęcia jak to się stało. Tamara oskarża go o to, że był nie uważny, a on tłumaczy, że nie może być w dwóch miejscach na raz. Podchodzi do nich Pedro ze stwierdzeniem, że rozmawiają o Open Music. Mówi, że nie zapisali się, ponieważ nie mają gitarzysty. Tamara zaprzecza mu i mówi, że rozmawiają sobie o odpowiedzialności, a im jej brakuje.

Przesuwamy się kawałek w bok i widzimy Ambar i Delfi zapatrzone w swoje telefony, a w tle Jazmin, która proponuje żeby kupiły coś do picia, ponieważ przed chwilą przyszły. Delfina i Ambar wymieniają się spojrzeniami, Jazmin podchodzi do nich i mówi cicho, że zaraz je przyłapią. Ambar z pretensją mówi jej, że stanie się tak, tylko jeśli rudowłosa będzie ciągle kłapać dziobem, więc ma trzymać buzię na kłódkę. Jazmin pyta co ma zrobić jeśli ktoś ją o to zapyta, na co Delfi każe jej kłamać. Ambar przerywa im mówiąc, że idzie do domu, bo nie ma czasu odpowiadać im na absurdalne pytania. Blondynka przechodzi pomiędzy nimi, a one ruszają za nią, na co Ambar odwraca się i mówi im, że ONA idzie do domu, a nie MY idziemy. Dwójka nastolatek zostaje sama, rudowłosa pyta Delfinę dlaczego poszła, czy to przez nią i czy jest na nią zła. Delfi nic jej nie odpowiada i zakłada ręce w geście załamania.

Przenosimy się do posiadłości Benson w której widzimy panią Sharon wchodzącą do salonu. Kobieta mówi do siebie, dlaczego ktoś zrobił sobie z jej salonu przymierzalnię, ponieważ na jej fotelach leżą mundurki szkolne należące do Luny i Ambar. Pani Sharon siada z głośnym westchnieniem na kanapę, do pokoju wchodzi Ambar. Starsza kobieta wita się z blondynką, na co ona, gdy widzi mundurki, oznajmia iż myślała, że gorzej już być nie może, ale chyba się trochę pomyliła. Kobieta mówi nastolatce, żeby takie komentarze zostawiła dla swoich przyjaciółek. Ambar mówi, że nawet nie może spokojnie spotkać się z przyjaciółkami, bo ta smarkula (Luna) wszędzie za nią łazi. Jej matka chrzestna pyta, dlaczego dziewczyna pozwala, żeby ktoś tak mało ważny miał wpływ na jej życie. Blondynka pyta o co jej chodzi, twierdząc, że Luna nie dorasta jej do pięt. Kobieta śmieje się, radzi Ambar ją ignorowała, ona natychmiast reaguje, że niby tak łatwo ignorować kogoś kto pojawia się w jej domu, w jej szkole i na jej torze. Pani Sharon podnosi głos mówiąc, że dziewczyna nie może się tak unosić przez nic nie znaczącą błahostkę i że tu trzeba nieco inteligencji, woła Monicę. Ambar uznaje, że może jej ciotka ma rację i by jej wybaczyła. Wchodzi matka Luny, pyta czy coś się stało. Pani Benson mówi, że na fotelu leży mundurek dla Luny. Rudo włosa bierze mundurek i mówi, że zaniesie go prosto do jej pokoju, blondynka informuje mamę tytułowej bohaterki o nieobecności jej córki. Kobieta pyta czy nie wróciły razem, na co blondynka mówi że nie, a Luna jeździ na wrotkach na torze. Monica nie wie jednak o co chodzi i pyta, co to jest i gdzie. Ambar mówi, ze chodzi jej o tor wrotkarski Jam&Roller, pyta kobietę czy Luna na pewno nic jej o nim nie mówiła, na co ta zaprzecza.

Kolejna scena jest w hospicjum. Tino wprowadza Roberto na wózku inwalidzkim do jego pokoju, za nim wchodzi Cato mówiąc, że to bardzo skomplikowana historia, pyta kim jest Branda. Tino ''poprawia'' kolegę, że mężczyzna powiedział Brandon, ale Roberto poprawia go mówiąc, że kobieta miała na nazwisko Benson. Starszy mężczyzna pokaszluje, mówi że to multimilionerka, znów kaszle. Pielęgniarze kładą go do łóżka. Cato próbuje sobie przypomnieć, ale oznajmia, że nie zna żadnej Benson. Roberto mówi, że Sharon Benson. Kontynuuje mówiąc, że prawdziwą dziedziczką była Sol Benson. Cato znów przerywa, twierdząc, ze zbyt dużo osób i oni się gubią. Roberto tłumaczy, że Sharon Benson była zakochana w Bernim Bensonie.

CDN...

Postacie pojawiające się w odcinku

Postacie główne:

Postacie poboczne

Postacie epizodyczne

  • Roberto Munioz

Piosenki pojawiające się w odcinku

  • Alas

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki