FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!

Pedro Arias - Poboczny bohater serialu. Pracuje w Jam & Roller jako kelner.

Charakter

Pedro jest uczciwą i otwartą osobą. Jest gotów oddać wszystko za swoich przyjaciół. Uwielbia grać na perkusji i jest bardzo zmotywowany podczas prób ze swoim zespołem.

Relacje

Nico

Nico i Pedro są najlepszymi przyjaciółmi. Wraz z Simónem tworzą zespół - Roller Band.

Simón

Pedro i Simon są dobrymi przyjaciółmi. Są razem w zespole wraz z Nico. Oboje pracują w Jam & Roller.

Nina

Pedro i Nina są dobrymi przyjaciółmi i można powiedzieć, że są dość podobni do siebie, oboje są skryci i nieśmiali. Pedro wielokrotnie dawał rady dziewczynie, która też się tak odwdzięczała.

Delfi

Pedro i Delfina są przyjaciółmi. Chociaż na początku sezonu, Delfina nie myślała o nim, jego opiekuńczy charakter doprowadził go do opieki nad Delfi i zaczął jej pomagać jej z jej uczuciami wobec Gastónem. Jazmín spytała Delfi czy są tylko przyjaciółmi, czy coś więcej, ale powiedziała, że ​​łączy ich tylko przyjaźń. Delfina potem przyznała się Nico, że lubi Pedro. Od odcinka 76 są razem.

Tamara

Pedro był zakochany w Tamarze jeszcze podczas pisania piosenki ''Invisibles''. Kobieta nie raz nazwała go dżentelmenem, ale ich stosunki pozostały na poziomie Pracodawca/Pracownik.

Zainteresowania

Chłopak jest oddany muzyce, ale lubi też taniec na wrotkach i ogółem jazdy na nich. Uwielbia spotkania ze swoją dziewczyną, o ile randki można zaliczyć do zainteresowań...

Ciekawostki

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki