FANDOM

Przyjęcie urodzinowe - siedemdziesiąty piąty odcinek. Trwa: ok. 48 minut.

Streszczenie/opis odcinka 

Odcinek zaczyna się telefonem od tajemniczego mężczyzny, który informuje Lune, iż wie gdzie jest jej komputer. Matteo, który jest świadkiem tej rozmowy proponuje jej podwozkę. Choć dziewczyna na początku nie chce się na to zgodzić po namowach chłopaka zgadza się i jadą razem pod wskazany adres.

W tym samym czasie Mariano po raz kolejny próbuje namówić Jim i Ramiro do przejścia do jego drużyny. Część rozmowy podsłuchała Tamara. Gdy zapytała czego dokładnie dotyczyła ich konwersacja Mariano skłamał mówiąc że rozmawiali o treningach. Młoda trenerka nie wydaje się przekonana. Kiedy Jim i Ramiro zostają sami dziewczyna prosi go by podał jej numer do któregoś ze swoich kolegów by ten udawał jej chłopaka na urodzinach Ambar. Ramiro zgadza się stawiając jednak za warunek by Jim pomogła mu pogodzić się z Yam.

Gaston cały czas stara się przekonać FelicityForNow by przyszła na imprezę Ambar. Ta jednak uparcie tłumaczy mu, że to jeszcze nie czas by się ujawnić. Chwilę potem do stolika Niny dosiada się Yam i Jim. Ta druga opowiedziała o swoim planie z udawanym chłopakiem a potem próbowała przekonać Yam o tym by pogodziła się z Ramiro.

Do rezydencji Bensonów pod przykrywką osoby z cateringu przychodzi kobieta próbując porozmawiać lub jak najwięcej dowiedzieć się o Ambar.Kiedy Luna i Matteo docierają na podaną przez mężczyznę ulicę okazuje się, że nic tam nie znajdują. Tytułowa bohaterka znów zaczyna martwic się o szkołę. Włoch od razu proponuje pomoc i pyta się czy Luna coś do niego czuje. Dziewczyna waha się przez chwilę jednak w końcu zaprzecza i tylko dziękuje mu a następnie szybko zmienia temat i prosi by wracali już na przyjęcie urodzinowe Ambar. 

Tymczasem w rezydencji zbierają się już goście. Niedługo potem Gaston oraz Nina zaczynają zauważać brak pzyjaciół. Nina po odczytaniu wiadomości od Gaston dla FelicityForNow postanawia zrobić zdjęcie swojej ręki w lustrze i zamieścić je na swoim blogu z podpisem, że niedługo się ujawnić lecz to jeszcze nie ten czas.Jim przychodzi ze swoim udawanym chłopakiem i chwali się nim przed Nico próbując wzbudzić w nim zazdrość. Niestety cała akcja przynosi odwrotny skutek a chłopak wychodzi szybko z przyjęcia.

Nina okłamała ojca chcąc zeswatać go z Morą. W skutek tego kłamstwa Ricardo przychodzi do restauracji w której Mora ma spotkanie z klientem. Kiedy się spotykają w końcu wyznają sobie swoje uczucia a potem zostają parą.

Na przyjęciu o Lunę i Matteo zaczynają martwić się Monika, Simon i Ambar. Gdy ta ostatnia próbuje dodzwonić się do Matteo okazuje się, że obydwoje są w kuchni. Kiedy wchodzą do pomieszczenia zastają nastolatków trzymających się za ręce.

Kiedy cała sytuacja wyjaśnia się wszyscy idą oglądać występ Ambar,Delfi i Jasmin. Po występie dziewczyn na scenę wchodzi Simon. Już po pierwszych słowach piosenki wszyscy goście zaczęli tańczyć w parach. Wszyscy oprócz Delfi, której na imprezie brakuje Pedro świetnie się bawili. Zatańczyli że sobą nawet Luna i Matteo.

W tym samym czasie Gaston zorientował się skąd pochodzi zdjęcie i idzie do pokoju Luny gdzie wykonano fotografię. Nina schowała się za drzwiami jednak kiedy chłopak poprosił ją  o taniec i obiecał, że zawiąże oczy zgodziła się wychodząc z kryjówki.  

Maxresdefault (2).jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki