FANDOM

Nina 4.jpg
Artykuł w edycji!
Ten artykuł jest obecnie w czasie edycji. Zajmuje się nim Pawika. Prosimy o nieedytowanie tego artykułu, dopóki ten komunikat nie zniknie. Nie dotyczy to drobnych poprawek ortograficznych i gramatycznych.
MatteoSpoiler.jpg
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!

Sezon pierwszy w Polsce został podzielony na 4 tury po 20 odcinków puszczanych na kanale Disney Channel od 16 maja 2016 roku. Liczył on łącznie 80 odcinków po około 50 minut. W pierwszych 20 odcinkach dowiadujemy sie wiecej o głównej bohaterce, poznajemy jej osobowość. Dowiadujemy sie o jej przyjaciołach i otoczeniu. Nastolatka w tym okresie dużo pracuje nad układami do konkursu wrotkarskiego, w którym udział bierze wraz z Simónem. W kolejnej 20-stce, dziewczyna wraz z przyjaciółmi przygotowuje się do konkursu wrotkarskiego w parach na skalę światową, do któurej zakfalifikowała się Luna z Simónem, oraz matteo i Ambar jako para zastępcza. W finale jednak, nie wystąpi Simón z Luną, lecz ona z Matteo, ponieważ przez niekompetencję Tino i Cato, przyjaciel dziewczyny nie dotarł na czas na tor.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki