FANDOM

MatteoSpoiler
UWAGA, SPOILER!
Czytanie tego artykułu może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nową postacią lub odcinkiem. Czytasz na własną odpowiedzialność!
Chcę żebyś myślała o nas za każdym razem, gdy będziesz jeździć na wrotkach, żebyś zawsze była szczęśliwa i roześmiana !
— Simón do Luny Odc.1

Simón Álvarez - bohater serialu, najlepszy przyjaciel Luny. Pochodzi z Meksyku, z Cancún, ale podążył za Luną i obecnie przebywa w Buenos Aires.

Wygląd

Simón ma oczy koloru czekoladowego oraz ciemnobrązowe włosy i grzywkę zaczesaną do góry. Jego styl ubierania się jest luźny. Czapki Beanie i koszule to częste elementy jego ubioru. Zawsze ma na szyi różową kostkę do gitary na rzemyku. Na konkursach wrotkarskich można go zobaczyć w skórzanej kurtce.

Charakter

Chłopak jest osobą pomocną i przyjazną. Chętnie pomaga Lunie w nauce, jak i na torze. To człowiek o dobrym, wrażliwym sercu, który nie jest obojętny na los przyjaciół. Zwykle pogodny i roześmiany, skłonny do żartów, lubi poprawiać Lunie humor. Jest uczynny i opiekuńczy, zawsze chce bronić swoich przyjaciół.

Relacje

Luna Valente

Simón i Luna to najlepsi przyjaciele. Darzy ją szczególnie głębokim uczuciem, jednak ona boi się, że ich przyjaźń zostanie zniszczona głębszą relacją. Jednemu na drugim bardzo zależy i nie ważne, co się między nimi stanie, zawsze sobie pomogą.

Matteo Balsano

Nie mają ze sobą najlepszych kontaktów. Simón jest nieco zazdrosny o jego bliskie relacje z Luną. Czasem nawet się dogadują, ale rzadko się to zdarza. Mimo to, wraz z upływem czasu przyzwyczajają się do sytuacji w jakiej się znajdują, a ich relacja się ociepla.

Pedro Arias i Nicolas Navarro

We trójkę tworzą RollerBand. Chłopaki pomogli Simónowi zaklimatyzować się w nowym miejscu, znaleźć pracę i mieszkanie. Mają wspólne zainteresowania, jednak Pedro rzadziej jeździ na wrotkach, co w jakimś stopniu zmienia się dzięki Delfi. Podobnie jak z Luną, Simón jest gotowy nastawić karku za Pedro i Nico... co działa też w drugą stronę.

Daniela

Daniela to pierwsza dziewczyna Simóna, która pojawiła się w serialu. Przez cały swój pobyt w odcinkach starała się rozdzielić jego i Lunę, zniszczyć ich relację, tak, by główna bohaterka jej nie zagrażała w rozwijaniu ich związku. Ostatecznie jednak, kłamstwa wyszły na jaw, a chłopak bardzo zawiódł się na dziewczynie. Po ich zerwaniu nie pojawiła się więcej w pierwszym sezonie.

Zainteresowania

Chłopak jest bardzo dobrym piosenkarzem, kompozytorem oraz tekściarzem. Nieźle sprawuje się również na torze. Miał wcześniej styczność z wrotkami, gdyż zanim przeprowadził się do Buenos Aires, pracował w meksykańskim barze, gdzie rozwoziło się na nich jedzenie. Gra w zespole Roller Band oraz za namową Luny jeździ na wrotkowisku, a także bierze udział w zawodach, wraz ze swoją przyjaciółką.

Ciekawostki

  • Znakiem rozpoznawczym chłopaka jest fioletowa kostka do gitary, który zawsze gości na jego szyi.
  • Jest zakochany w Lunie, ale ona traktuje go jak przyjaciela.
  • Bardzo dobrze gra na gitarze.
  • Przez jakiś czas mieszkał w magazynie posiadłości Benson, lecz później przeprowadził się do Nico i Pedro.
  • W 61 odcinku wyznaje Lunie miłość i całuje się z nią.
  • Przez jakiś czas chodził z Danielą, ale ta zbyt go raniła robiąc na złość Lunie, więc z nią zerwał. Tak na prawdę jej nie kochał.
  • W ostatnich momentach pierwszego sezonu dostał od Matteo jego kask, bo ten opuszczał Buenos Aires. Można to uznać za przełomowy moment w ich relacji i zawarcie rozejmu.

Galeria

Chcesz przejść do galerii? Kliknij tutaj!